Nu-mi place să preiau ideile, dar când o fac înseamnă că trebuie preluate, adaptate şi date mai departe. Thank you Mr. Gabriel Gorgan for the idea.

Înainte să mă întrebaţi de ce nu am făcut un articol care să se intituleze „Motive pentru care să îţi faci un blog de modă” sau „10 căi prin care să reuşeşti să ai un blog popular” ar trebui să vă gândiţi de două ori înainte să întrebaţi. Totul se rezumă la: bani, contacte şi bani, din nou. Şi veţi vedea de ce la finele post-ului.

 1.     Fiindcă narcisismul primează. Narcisismul primează, în general, în lumea blogging-ului. Şi mai ales în lumea blogging-ului de modă. Nu mă credeţi…? Verificaţi Instagram-urile blogurilor pe care le citiţi. Gata…? Acum aţi înţeles ideea. De aceea eu nu am şi nici nu îmi voi face un cont de Instagram. Niciodată. Because I’m not that type. Prin urmare, dacă eşti o persoană narcisistă, ai mai multe şanse de reuşită decât dacă ai rămâne într-un colţ de umbră (spun statisticile).

2.     Fiindcă e mare concurenţa. Blogging-ul de modă a ajuns să fie o nişă de succes în ultimii ani, cel puţin la noi în ţară. Aşa se explică faptul că până şi o fetiţă de 12 ani poate deveni populară dacă îşi prezintă colecţia ei de oje. Acum, la modul cel mai serios, fie că alegi să ai blog de personal style, fashion journalism, sau hybrid, concurenţa e mare. Foarte mare.

 3.     Fiindcă părerea ta nu contează. Da, chiar nu contează. Există deja experţi a căror opinie contează. Ideile, comentariile lor sunt sfinte porunci pentru credincioşii modei. Prin urmare, dacă nu ai o opinie pertinentă sau „un punct de vedere bine argumentat”, cum îmi spunea acum ceva timp o blogheuză celebră, rişti să scrii degeaba şi în van.

 4.     Fiindcă povestea vinde. Şi cum încă! Să nu vă imaginaţi că treaba cu blogging-ul de modă e pentru cei plictisiţi de viaţă. Bine, o fi şi pentru acel tip de oameni, însă dacă nu investeşti, nu câştigi. No gain, no fame. Şi toată lumea visează la celebritate, pentru că Punctul 1 de mai sus. Investiţie în promovare, în imaginea proprie, etc. Creează o poveste şi după mai povestim. No story…? You are lost, then.

 

5.     Fiindcă totul se bazează pe unici, like-uri şi share-uri. Da. Contractele de colaborări şi invitaţiile la evenimente nu vin pe ochi frumoşi (decât dacă eşti foarte bun). Brand-urile întreabă câţi unici ai fiindcă sunt interesaţi de câţi cumpărători poţi aduce. Şi încă ceva: brand-urile, magazinele şi firmele vor doar să se folosească de imaginea ta şi cam atât (pe bani, ce-i drept). Pentru că totul se bazează pe marketing & vânzări.

fashion blogging

Înainte să întrebaţi de ce mi-am făcut un blog de acest gen, verificaţi articolul acesta.

 

Update 1: Un articol mai kinky ca prezentul de faţă îl puteţi citi aici. Domnişoara Silvia a punctat tot ceea ce aş fi punctat şi eu pe larg.

Update 2. Alt articol la fel de relevant îl găsiţi pe blogul lui Zoso aici. Word, monsieur!

 

Mulţumesc pentru atenţia voastră,

Mademoiselle Critique

Sursa foto: dressful.com

4 gânduri despre “5 motive pentru care să nu îţi faci un blog de modă

Donnez moi votre avis:

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s